Výkon | 0,09 ~ 355 kW | ||
Otáčky | 3000/1500, 1500/1000, 1500/750 ot./ min -1 | ||
Osová výška | 80 ~ 355 | ||
Napětí | 400 V | ||
Frekvence | 50 Hz | ||
Třída ochrany | IP55 | ||
Výkonová třída | - | ||
Izolační třída | F/B | ||
Barva | RAL 7030 (stonegray) | ||
Připevnění | IM B3, IM B35, IM B5, IM B14, IM B34 | ||
Druhy chlazení |
Vlastní chlazení, IC 411 Přídavné vzduchové chlazení, IC 416 |
||
Teploty | - 20 ~ 40 °C | ||
Maximální n.v. | 1000 m nad hladinou moře | ||
Pouzdro |
do BG 132 hliník od BG 160 litina |
||
Směr otáček | Pravé / levé | ||
Konfigurace |
Kvadratický točivý moment Vhodné pro použití s frekvenčním měničem Vyrobeno podle EN 60034 (IEC 60072) PTC od velikosti rámu 160 standard Terminálová skříňka je volitelně horní, pravá nebo levá Nohy motoru v hliníkovém plášti jsou (de-) namontovatelné |
Dvouobrátkové elektromotory
Motory střídavého proudu jsou hnací silou většiny průmyslových strojů. Dvouobrátkové motory umožňují nastavení spotřebovaného výkonu podle potřeb aplikace. To umožňuje výrazné úspory energie snížením rychlosti motoru, aby se minimalizovala spotřeba energie. Dvouobrátkové elektromotory mohou být připraveny pro konstantní točivý moment nebo variabilní točivý moment (kvadratický točivý moment).
Výhody a nevýhody dvouobrátkového elektromotoru
Dvouobrátkové elektromotory mají ve srovnání s jinými přístroji na regulaci otáček, jako jsou frekvenční měniče, výhody, protože dochází k menším ztrátám energie. Je to proto, že většina energie se používá k pohonu motoru a neprovádí se žádné elektrické pulsní přepínání. Systém je mnohem jednodušší a snadněji použitelný ve srovnání s jinými dostupnými metodami regulace rychlosti. Dvouobrátkový elektromotor má však nevýhodu rychlého mechanického opotřebení v důsledku měnících se rychlostí v takovém drastickém poměru; tento typ spojení také vytváří vysoké harmonické zkreslení během posunu pólů.